Aveti o dauna pe RCA sau pe CASCO?
De astazi este disponibil pentru clienti si pentru brokeri un nou serviciu pentru asistenta la daune. Este vorba despre serviciul "DAUNE.EXPERT" prin care beneficiati de:
1. DESCHIDERE DOSAR DAUNA si asistenta in caz de dauna prin intermediul aplicatiei telefonice DAUNE.EXPERT sau deschidere dosar de dauna prin intermediul call center-ului
2. ASISTENTA telefonica de specialitate in caz de dauna prin call center
3.TRACTARE GRATUITA a autovehiculului atat pentru soferul vinovat, cat si pentru soferul pagubit (daca autoturismul nu mai este deplasabil)
4. Mandatare reprezentant DAUNE.EXPERT pentru reprezentarea pagubitului in fata asiguratorului
5. PROGRAMAREA pentru constatare in fata asiguratorului
6. Posibilitatea de a primi MASINA LA SCHIMB in functie de amploarea reparatiei
7. REPREZENTAREA atat a soferului pagubit cat si a celui vinovat in fata asiguratorului;
8. ASISTENTA beneficiarului despagubirii in fazele intocmirii devizelor de reparatii, alegerea solutiilor tehnice de reparatie corespunzatoare si in alegerea unei unitati service corespunzatoare;
9. MONITORIZAREA reparatiei autoturismului in service si raportarea ritmica catre sofer a stadiului reparatiei (informari text si foto);
10. Avizarea beneficiarului despagubirii la finalizarea reparatie
2. ASISTENTA telefonica de specialitate in caz de dauna prin call center
3.TRACTARE GRATUITA a autovehiculului atat pentru soferul vinovat, cat si pentru soferul pagubit (daca autoturismul nu mai este deplasabil)
4. Mandatare reprezentant DAUNE.EXPERT pentru reprezentarea pagubitului in fata asiguratorului
5. PROGRAMAREA pentru constatare in fata asiguratorului
6. Posibilitatea de a primi MASINA LA SCHIMB in functie de amploarea reparatiei
7. REPREZENTAREA atat a soferului pagubit cat si a celui vinovat in fata asiguratorului;
8. ASISTENTA beneficiarului despagubirii in fazele intocmirii devizelor de reparatii, alegerea solutiilor tehnice de reparatie corespunzatoare si in alegerea unei unitati service corespunzatoare;
9. MONITORIZAREA reparatiei autoturismului in service si raportarea ritmica catre sofer a stadiului reparatiei (informari text si foto);
10. Avizarea beneficiarului despagubirii la finalizarea reparatie
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu